Over Nummer Negen

Nummer Negen is de persoonlijke BV van Maurice Beerthuyzen. Vanuit Nummer Negen worden de interim werkzaamheden verzorgd. 

Interim werkzaamheden die ik in het nabij verleden hebben uitgevoerd: 

MoneYou (2010- Social media implementatie)
Staatsloterij (2011- Social media implementatie en strategie)
Kras (2011- Conversie optimalisatie via A/B testen)
Alliander (2011- Social media implementatie, Implementatie webcare, en Online optimalisatie Liander.nl)
Postcodeloterij (2012- Email marketing optimalisatie)
VGZ/Unive (2012- Conversie optimalisatie via A/B testen)

Daarnaast heb ik in de jaren daarna vanuit Online Dialogue onder andere de volgende klussen gedaan of begeleid:
T-Mobile (2013- Projectmanager/Conversie optimalisatie via A/B testen)
TUI (2012- Social media analyses)
De Lage Landen ( 2012- Social media workshops)
Leggle ( 2014- Optimalisatie nieuw platform)
Van der Valk (2013- Social media advies en workshops)
T-Mobile Europe (2015- Projectmanager/Online optimalisatie)
Aegon (2015- Projectmanager/Werken aan nieuwe propositie verzekeringsproducten)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten